Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Sekretarz Miasta Bogusław Suwara

Bogusław Suwara
Sekretarz Miasta Wejherowa
 
 
Ratusz, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo
I piętro, pokój 14
tel. (058) 677-70-20;  fax. (058) 677-70-29
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

Do zadań Sekretarza należy:

  1. zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu, realizacji jego działań oraz stworzenie bezpiecznych i higienicznych miejsc pracy,
  2. organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów,
  3. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu,
  4. kontrolowanie postępowania administracyjnego w Urzędzie z punktu widzenia jego terminowości i zgodności z prawem,
  5. prowadzenie kontroli wewnętrznej Urzędu, w tym w szczególności dotyczących realizacji decyzji organów Miasta i Prezydenta oraz przestrzegania regulaminów wewnętrznych, a także nadzór nad realizacją wniosków z kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Urzędzie,
  6. nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z realizacją uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta - odpowiednio do zakresu działania Wydziałów,
  7. zapewnienie obsługi biurowej organom samorządowym, kolegium i zespołom działającym przy Prezydencie bądź Radzie,
  8. opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej Urzędu oraz opracowywanie projektów regulaminów, instrukcji, zarządzeń i decyzji Prezydenta,
  9. prowadzenie całości spraw związanych z interwencjami oraz interpelacjami senatorów i posłów RP oraz radnych kierowanych do Prezydenta, we współpracy z innymi wydziałami i komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  10. koordynowanie oraz kontrolowanie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji w Urzędzie,
  11. we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski kierowane do Urzędu,
  12. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w zakresie upoważnień udzielonych przez Prezydenta,
  13. w zakresie powierzonym przez Prezydenta - organizowanie pracy kolegium Prezydenta, koordynowanie współpracy Prezydenta z Radą, radnymi i zarządami Osiedli oraz Urzędem, w tym m.in. przygotowanie w uzgodnieniu z Zastępcami Prezydenta i Skarbnikiem, tematyki i materiałów na posiedzenia kolegium Prezydenta,
  14. nadzorowanie dokumentowania pracy Prezydenta i Rady oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności Prezydenta i Urzędu oraz realizacji uchwał Rady, Rad Osiedli i zarządzeń Prezydenta,
  15. nadzór nad archiwum zakładowym,
  16. opracowywanie projektów podziału wydziałów na stanowiska pracy,
  17. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
  18. kontrola dyscypliny pracy,
  19. organizacja i koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
  20. kontrola gospodarowania mieniem na terenie Urzędu,
  21. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 26-01-2010 11:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 26-01-2010
Ostatnia aktualizacja: Robert Pastuszko 12-08-2022 14:17