Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

217/2010 15 listopad 2010

ZARZĄDZENIE NR 217/2010

Prezydenta  Miasta Wejherowa

z dnia 15 listopada 2010 r.

 

w sprawie powołania koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU (Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika)

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

Na podstawie porozumienie z dnia 05 listopada 2010 roku zwartego  pomiędzy Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji i Gminą Miasta Wejherowa, w sprawie przekazania do użytkowania sprzętu i aplikacji teleinformatycznychw ramach realizacji projektu indywidualnego pl.ID –„Polska ID karta”

 

 

Prezydent Miasta Wejherowa

zarządza, co następuje:

 

 

 

§ 1.

 

Wyznaczam Pana Roberta Pienczk na Koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

§ 2.

 

Do zadań koordynatora należy:

  1. Koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach wdrożenia aplikacji ZMOKU  w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
  2. Kontakty z Wykonawcą aplikacji ZMOKU
  3. Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
  4. Sporządzenie wykazu urzędników przewidzianych do szkolenia w zakresie obsługi aplikacji ZMOKU
  5. Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.

 

§ 3.

     Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Sekretarz Miasta Wejherowa.

 

§ 4.

Zarządzenie  wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 15-12-2010 12:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 15-12-2010
Ostatnia aktualizacja: - 15-12-2010 12:21